Relacja z rajdu szkolnego szlakami Jana Pawła II

IV Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie > Blog > Relacja z rajdu szkolnego szlakami Jana Pawła II

„Podróże mają to do siebie, że przywozi się z nich, coś zupełnie innego niż to, po co się pojechało”

NICOLAS BOUVIER

W dniach 12, 13, 14 czerwca odbył się kolejny rajd szkolny szlakami Jana Pawła II.

Oto refleksje jednej z jego uczestniczek!

Mimo zaskakującej, ale również tajemniczej pogody, przeżyliśmy niezapomniane chwile.

Pierwszego dnia wyruszyliśmy spacerkiem na Gubałówkę, gdzie mogliśmy skosztować między innymi wyśmienitych oscypków. Wieczorem odbyło się integracyjne spotkanie uczestników rajdu.
Wieczór był długi i uczestnicy bawili się wyśmienicie przy grach karcianych.

Drugi dzień był jeszcze bardziej wymagający niż poprzedni. Naszym celem było wyjście na Halę Gąsienicową i dojście do Czarnego Stawu. Trasa była ambitna, aczkolwiek w dobrym towarzystwie szybko
i przyjemnie mijał czas. Na Czarny Staw podejście okazało się dość strome, a nieogarniona mgła utrudniała postawienie następnego kroku. Dodawało to naszej podróży niezapomnianego klimatu i uroku. Było warto!

Trzeciego dnia pogoda okazała się litościwa i wynagrodziła nasz wcześniejszy wysiłek, pięknymi widokami
i słoneczkiem. Rano przy śniadaniu, delektowaliśmy się nie tylko przepysznym jedzeniem, ale również nasycaliśmy się panoramą wysokich Tatr! W tym dniu, resztkami sił zdobyliśmy najwybitniejszy szczyt
w Beskidzie Wyspowym –  Luboń Wielki!

Dziękujemy organizatorom za ten niesamowity rajd i mamy nadzieję, że będzie takich więcej!